Bonuscard kysymyksiä

Alla pikavastauksia käyttäjiemme eniten kysymiin Bonuscard kysymyksiin:

Tein ostoksen Bonuscard -myymälässä, mutta miksi ostoa ei näy Bonuscard -tililläni?

Ainoa taho, joka voi merkitä ostoksesi Bonuscardiin on se myymälä josta tuotteen olet ostanut. Pyydämme kontaktoimaan tätä kyseistä myymälää ja asiaa varmasti nopeuttaa se jos sinulla on ostokuitti tuotteesta tallella ja voit sen heille esittää.

Sain ystävältä suosittelukoodin, miten minun pitäisi toimia sen kanssa?

Bonuscard suosittelukoodi on voimassa, mikäli et ole vielä aiemmin suositeltua tuotetta ostanut. Syötä koodi ennen ostoksille menoa!

Koodi syötetään Bonuscard profiilissa kohtaan Ota alennuskoodi käyttöön (täppää ja kirjoita saamasi koodi ruudussa näkyvälle viivalle. Lopuksi paina Ota käyttöön.
Näin koodin tuoma etu siirtyy Bonuscard profiiliisi. Mikäli koodi on virheellinen, ohjelma kertoo sen sinulle ja silloin kannattaa kysyä koodi uudelleen ystävältä, joka sen on alunperin sinulle antanut.
Muista, että voit myös itse lähettää omia suosittelukoodeja ystävillesi omasta Bonuscard profiilista.

Olen kasvattaja ja haluan liittyä Bonuscardin kautta kasvattajakerhoon, miten tämä tapahtuu?

Mikäli sinulla ei vielä ole perusjäsenyyttä Bonuscardissa, tarvitsee se luoda ensin. Kätevimmin jäsenyyden avaat Bonuscard mobiilisovelluksella, joka on ladattavissa Google Play -kaupasta ja AppStoresta. Sovellus on maksuton.

Kun perusprofiili on luotu, toimi seuraavasti:
1. Kirjaudu Bonuscard profiiliin puhelinnumerollasi, saat
turvakoodin tekstiviestillä ja kun syötät tämän sille varattuun
kohtaan, pääset sisään omaan profiilisi.
2. Valitse alareunasta kohta profiili ja sieltä jäsenyys, täppää tätä.
3. Sivun oikeassa yläreunassa lukee Hae klubijäsenyyttä, paina sitä
ja kirjoita sitten tuotemerkki kohtaan se tuotemerkki, minkä
jäsenyyttä haet esim. Eukanuba
4. Täppää sitä kerhoa mihin haet esim. Eukanuba koirankasvattaja ja
pääset siirtymään sivulle, jossa on vaaleanpunainen viiva, jossa
lukee Liity jäseneksi. Täppää tätä.
5. Hyväksy ehdot ja pääset sitten täyttämään jäsenyystiedot.
6. Muista täyttää myös kotiosoite tietosi, koska ne vaaditaan
kasvattajakerhohakemuksissa.
7. Lopuksi kun kaikki tiedot on täytetty, paina tallenna.

Hakemuksesi siirtyy meille Tree of Petsille hyväksyntään.

Olen kasvattaja ja yritän tilata pentupaketteja Bonuscardin kautta. Miksi en saa valittua tuotetta pentupakettiin?

Pentupakettitilaus edellyttää tuoteostoja viimeisen puolen vuoden ajalta. Mikäli et ole vielä tehnyt ostoja Bonuscard tiliä käyttäen, suosittelemme käymään kissan- tai koiranruoka ostoksilla Bonuscard myymälässä.
Mikäli tilaat edustamiamme koirasi / kissasi ruokia kotimaisesta Bonuscard -myymälän nettikaupasta, lähetä tällöin meille tiedot pentueesta, mitä ruokaa pentupakettiin haluat ja kuittikopion viimeisimmästä puolen vuoden aikana tehdystä ostoksesta osoitteeseen info(at)treeofpets.fi, näin saamme sitten paketit eteenpäin lähimmälle jälleenmyyjällemme.

Voiko Bonuscardin kautta tehdä ruokatilausta omille lemmikeille?

Bonuscardin kautta ei voi tehdä tilauksia.
Ohjelma toimii tällä hetkellä ainoastaan kivijalkamyymälöissä, tuote ostetaan myymälästä ja he merkitsevät oston Bonuscard profiiliisi. Muista aina ostoja tehdessäsi kertoa myymälän kassalla, että olet Bonuscard jäsen.
Bonuscard jälleenmyyjät löydät tästä linkistä