Bonuscard kysymyksiä

Alla pikavastauksia käyttäjiemme eniten kysymiin Bonuscard kysymyksiin:

Tein ostoksen Bonuscard -myymälässä, mutta miksi ostoa ei näy Bonuscard -tililläni tai ostossa on muuten jotain huomautettavaa?

Ainoa taho, joka voi merkitä ostoksesi Bonuscardiin on se myymälä josta tuotteen olet ostanut. Pyydämme kontaktoimaan tätä kyseistä myymälää ja asiaa varmasti nopeuttaa se jos sinulla on ostokuitti tuotteesta tallella ja voit sen heille esittää.
Muistutamme, että kuluttajien bonuskortit eivät ole käytössä Musti ja Mirri myymälöissä.

Sain ystävältä suosittelukoodin, miten minun pitäisi toimia sen kanssa?

Mikäli et ole vielä ladannut Bonuscard mobiilisovellusta, tee se nyt. Bonuscard suosittelukoodi on voimassa, mikäli et ole vielä aiemmin suositeltua tuotetta ostanut. Syötä koodi omaan profiiliisi ennen ostoksille menoa!

Koodi syötetään Bonuscard profiilissa, mobiilisovelluksen alaosassa, kohdassa, jossa näkyy punainen ympyrä, jossa + merkki sisällä.
Täppää tätä ja sen jälkeen Aktivoi alennuskoodi ja kirjoita saamasi koodi ruudussa näkyvälle viivalle. Lopuksi paina Ota käyttöön.
Näin koodin tuoma etu siirtyy Bonuscard profiiliisi. Mikäli koodi on virheellinen, ohjelma kertoo sen sinulle ja silloin kannattaa kysyä koodi uudelleen ystävältä, joka sen on alunperin sinulle antanut.
Tästä saat tarkemman ohjeen koodin syöttöön.
Muista, että voit myös itse suositella ystävillesi ostamiasi ja hyväksi havaittuja tuotteita omasta Bonuscard profiilistasi.

Olen kasvattaja ja haluan liittyä Bonuscardin kautta kasvattajakerhoon, miten tämä tapahtuu?

Mikäli sinulla ei vielä ole perusjäsenyyttä Bonuscardissa, tarvitsee se luoda ensin. Kätevimmin jäsenyyden avaat Bonuscard mobiilisovelluksella, joka on ladattavissa Google Play -kaupasta ja AppStoresta. Sovellus on maksuton.
Huom. Kasvattajakerhojäsenyyttä hakiessa tarvitsee kotiosoitetiedot olla täytettynä omassa profiilissa, koska ilman osoitetietoja jäsenhakemusta ei pääse lähettämään eteenpäin meille.


Kun perusprofiili on luotu, toimi seuraavasti:
1. Kirjaudu Bonuscard profiiliin puhelinnumerollasi, saat
turvakoodin tekstiviestillä ja kun syötät tämän sille varattuun
kohtaan, pääset sisään omaan profiilisi.
2. Jos et ole vielä täyttänyt kotiosoitettasi jäsenyysprofiiliin, tee se nyt, kasvattajajäsenyys vaatii aina kotiosoitteen antamista. 
3. Valitse alavalikosta .
Täppää tätä ja aukeavasta valikosta täppää Liity kerhoon.
4. Sivun oikeassa yläreunassa lukee nyt Hae klubijäsenyyttä
ja kirjoita sitten tuotemerkki kohtaan se tuotemerkki, minkä
jäsenyyttä haet esim. Monster.
5. Täppää sitä kerhoa mihin haet esim. Monster Pet Food koirankasvattaja ja pääset siirtymään sivulle, jossa on vaaleanpunainen viiva, jossa lukee Liity jäseneksi. Täppää tätä.
6. Odota hetki, eteesi aukeaa valkoinen sivu, josta hetken kuluttua tulee esiin: Lue ja hyväksy ehdot ja pääset sitten täyttämään jäsenyystiedot.
7. Lopuksi kun kaikki tiedot on täytetty, paina tallenna.

Hakemuksesi siirtyy meille Tree of Petsille tarkastukseen ja hyväksyntään.

Olen kasvattaja ja yritän tilata pentupaketteja Bonuscardin kautta. Miksi en saa valittua tuotetta pentupakettiin?

Pentupakettitilaus edellyttää tuoteostoja Bonuscard -myymälästä viimeisen puolen vuoden ajalta ennen pentueen syntymää. Mikäli et ole vielä tehnyt ostoja Bonuscard tiliä käyttäen, suosittelemme käymään kissan- tai koiranruoka ostoksilla Bonuscard myymälässä, ennen seuraavan pentueen syntymää.
Mikäli tilaat edustamiamme ruokia koirallesi / kissallesi kotimaisesta Bonuscard -myymälän nettikaupasta, lähetä tällöin meille tiedot pentueesta, mitä ruokaa pentupakettiin haluat ja kuittikopion viimeisimmästä puolen vuoden aikana tehdystä ostoksesta osoitteeseen info(at)treeofpets.fi, näin saamme sitten paketit eteenpäin lähimmälle tuotteidemme jälleenmyyjälle.
Kasvattaja voi yllä mainitut ehdot täyttäessään tilata yhden brändin pentupaketit / pentue.

Miksi en saa valittua myymälää pentupaketti tilausta tehdessäni?
Mikäli käytät Bonuscard mobiilisovellusta etkä saa valittua myymälään vaikka puppy -tuote olisi jo valittuna, toimi seuraavasti:
Poista Bonuscard App puhelimestasi ja lataa se uudelleen AppStoresta tai GooglePlay -kaupasta.
Ohjelmassa on mitä ilmeisemmin ollut päivitys, joka ei vielä kohdallasi ole päivittynyt. Koita tämän jälkeen uudelleen pakettien tilausta.

Voiko Bonuscardin kautta tehdä ruokatilausta omille lemmikeille?

Bonuscardin kautta ei voi tehdä tilauksia.
Ohjelma toimii tällä hetkellä ainoastaan kivijalkamyymälöissä, tuote ostetaan myymälästä ja he merkitsevät oston Bonuscard profiiliisi. Muista aina ostoja tehdessäsi kertoa myymälän kassalla, että olet Bonuscard jäsen.
Bonuscard jälleenmyymälät löydät tästä linkistä

Miten lähetän suosittelukoodin uudelle pennunomistajalle tai ystävälle, joka ei vielä käytä tuotetta?


1. Kirjaudu Bonuscard sovellukseen puhelinnumerollasi.
Saat vahvistuskoodin Bonuscardilta tekstiviestinä.
Vahvista sisäänkirjautuminen saamallasi koodilla.
2. Täppää oikeasta yläkulmasta Profiili.
3. Täppää seuraavaksi kohta Tuo ystävä mukaan >
4. Kirjoita uuden pennunomistajan / ystävän puhelinnumero viivalle, jossa lukee harmaalla Puhelinnumero ja kirjoita Etsi tuotemerkki viivalle se tuotemerkki mitä suosittelet (vaatii koko tuotemerkin nimen oikein kirjoitettuna esim. Eukanuba ja omia ostoja kyseisestä tuotemerkistä).
5. Täppää pinkillä taustalla lukevaa Tuo ystävä mukaan
6. Ohjelma muodostaa valmiin tekstiviestin, jonka voit lähettää uudelle pennunomistajalle / ystävälle.
Viestissä menee ohjeistus vastaanottajalle suosittelukoodin kera.
Lähetä viesti eteenpäin normaalin tekstiviestin tavoin. Viestin edelleenlähetys tarvitsee puhelimen, josta voi lähettää tekstiviestejä (sms).